vineri, 29 martie 2013

Ti-ar place sa devii maestru?


                      Voia ta este Voia Mea! 
Sunteti intr-o relatie de parteneriat cu Dumnezeu, noi avem un contract etern: “Voia ta este Voia Mea” ! Promisiunea Mea este ca intotdeauna sa va dau ceea ce cereti.  Promisiunea voastra este sa cereti  ceea ce va doriti.
Cand Eu spun “Voia ta este Voia Mea” , nu este acelasi lucru cu a spune  “Voia Mea este voia ta”.
Daca tu ai face Voia Mea tot timpul, n-ai mai avea nimic altceva de facut pentru ca sa ajungi la Iluminare. Procesul s-ar incheia, ai fi deja acolo.
O singura zi in care sa nu faci altceva decat Voia Mea ti-ar aduce Iluminarea.
De fapt, in majoritatea timpului, nici macar nu cunosti care este Voia Mea.
Eu iti spun tot timpul, numai ca tu nu asculti. Si cand asculti, nu auzi. Si cand auzi, nu-ti crezi urechilor. Si cand crezi ceea ce auzi, oricum nu urmezi  indrumarile. Deci, a spune ca Voia Mea este Voia ta se dovedeste inexact.
Pe de alta parte “Voia ta este Voia Mea” .
In primul rand, pentru ca Eu o cunosc. In al doilea rand, pentru ca Eu o accept. In al treilea rand, pentru ca Eu o pretuiesc. In al patrulea rand, pentru ca Eu o iubesc. In al cincilea rand, pentru ca este a Mea si Eu o numesc a Mea Proprie.
Aceasta inseamna ca tu ai liber arbitru ca sa faci ce vrei – si ca Eu fac ca Voia ta sa fie a Mea, prin dragoste neconditionata.
Pentru ca Voia Mea  sa fie a ta, tu ar trebui sa faci acelasi lucru.
In primul rand ar trebui sa o cunosti. In al doilea rand, ar trebui sa o accepti. In al trelea rand, ar trebui sa o pretuiesti. In al patrulea rand, ar trebui sa o iubesti. In cele din urma, ar trebui sa o consideri ca fiind a ta proprie.
Te afli intr-un loc foarte confortabil cand esti acolo unde se face Voia Mea. Sper, Neale, ca tu si altii veti veni adesea aici. In intreaga istorie a omenirii, numai cativa dintre voi au facut aceasta in mod consecvent. Foarte putini dintre ceilalti au facut-o aproape intotdeauna. Multi au facut-o in mare parte. O gramada de oameni au facut-o din cand in cand. Practic, toata lumea a facut-o in foarte rare ocazii – desi unii nu au facut-o deloc.
In ce categorie vrei sa fii tu de acum inainte? Ai vrea sa cunosti si sa faci tot timpul Voia Mea?
Adevar iti spun Eu tie: da, te-ai putea muta in Dumnezeire chiar in clipa aceasta, daca ai alege sa o faci. Nu trebuie ca evolutia ta sa dureze atat de mult  timp.
Oare de ce o fi durat atat? Doar nu crezi ca Eu sunt cel care te trage inapoi?
Sa-ti dai seama ca tu esti cel care te tragi inapoi, e primul pas spre a deveni maestru.
Ti-ar place sa devii  maestru?
 
                                                          Neale Donald Walsch





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu