marți, 5 februarie 2013

Regasirea-mi


                             Regasirea-mi
                                                            Pe o prisma in noapte
Mi-e gandul departe,
E un decor argintat
Din ceruri lasat.
Sunt umbre de nori
Ce dorm peste pomi
Si vor sa viseze
Minuni de Craiese.
Insa, gandul imi fuge
Si linistea-mi frange,
O lectie cam dura
Increderea-mi fura
Si plang in tacere,
Caci simt o durere.
Mi-e sufletul greu
Si nu stiu de vreu
Sa-mi iert neputinta.
Doar cred ca dorinta
Mai poate veghea
Sa ia fiinta o stea
Cu o alta privire
Ce s-atraga uimire
Printr-un pas spre trezire
Si profunda iubire.
Desi sper, imi vine departe sa plec,
In cerul inalt sa ma-nec,
Sa ma-mprastii in marea adanca,
Sa fiu a padurii naluca,
Sa fiu vantul ce atinge inteleptele frunti,
Sa fiu muntii cu priviri spre anii carunti.
Desi zbuciumul meu nu vrea sa-mi dea pace,
Observ cum incet, nelinistea in tacere preface
Un drum ce acum reusesc sa-l privesc
Cu mirare, caci mi-arata un lucru firesc -
Acela de a fi eu cu mine mereu
E posibil oricand, doar de-n inima vreu.
Si Da, mirabila experienta a iubirii de sine
Schimbata-mi durerea in mult dorita regasire.

                                        CLAUDIA




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu