sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Frumusetea

                                                         

FRUMUSETEA

           Sa cred ca frumusetea-i doar Lumina?
Dar Noaptea cu stele prinse de rochia-i de regina?
Sa cred ca tot ce-i pe Pamant trece prin moarte?
Dar Ziua si cu Noaptea de mult au fost uitate…
Inseamna ca si noaptea are intelepciunea ei
Si de-o cuprind, mi-arata ca-n luptele cu zmei
Privind la intunericul din mine,
Uimindu-ma, ma regasesc pe Sine
Si  inteleg ca totu-i o iluzie.

 Frumosul il gasesc si unde cred ca nu-i,
De-aleg intotdeauna un Adevar sa-mi spui.
Se intampla deseori Uratul sa-l rasfrang
In tot ce intalnesc dar, nu-nteleg si plang.
Tot ce-i creat de gand dumnezeiesc
Are un rost in viata si nu-l dispretuiesc
C-atunci eu pierd frumosul ce-n mine e lasat,
Devin confuz  pe drumul ce tocmai am plecat
Si sunt in ratacire.

Dar, vine-o vreme cand totul se aseaza
Si simt cum universul conlucreaza
Doar cand accept ce tot in jur exista
Si-atunci, numai Iubirea e cea care rezista.
Prelinse-mi lacrimi se prefac in floare
Si mangaie o lume care moare,
Acum, Lumina si Intunericul sunt Una
E-un vesnic dans al Soarelui cu Luna,
E pururea implinirea-mi.

                                             CLAUDIA



                                                                        

                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu