joi, 22 noiembrie 2012

Amintindu-ne de noi





Amintindu-ne de noi

Este timpul. Este timpul sa ne amintim cine suntem. Este timpul sa ne desprindem de tot ce ne-a tinut in iluzie. Este timpul sa ne adunam Acasa, aici si acum, precum acei copii care au tot scotocit prin Univers dupa secretul vietii vesnice traite in bucurie si au inteles ca nu cautau unde trebuie. Noi am tot cotrobait prin toate colturile Creatiei, prin dimensiuni greu de imaginat pentru mintea omului, prin stele si miezuri de planete, prin fiece fir de iarba. Am batut la tot felul de usi pentru a descifra misterul si am cerut povata de la inteleptii cerului si pamantului si ne-am tot razboit cu alti ingeri pentru a ne dovedi dreptatea si a ne sustine convingerile cu pasiune, in scopuri extinse de partea luminii si intunericului. Si in toata aceasta calatorie eonica de fapt ne-am cautat pe noi. Nu intelegeam ce ni se intampla. Ce ne scapa? Ce ne impiedica sa ne intrezarim?

Am ales a juca dupa Legea Pamantului, legati la ochi, consimtind regulile fizicii terestre tocmai pentru a mari miza jocului dumnezeiesc, aici, in cel mai provocator spatiu din Univers. Ne-am aratat opusul a cine suntem pentru a ne demonstra noua insine, prin experientele traite, ca drept oricine ne-am da ajungem intr-un punct in care nu ne mai putem pacali, in care partea umana devine profund constienta de partea  divina. Acela este momentul in care jocul se transmuta pe un nivel superior de oranduire a realitatii.

De la inceputuri am alergat dupa acel...ceva care simteam ca ne lipseste. Si cum mereu este ceva de admirat la cei din exterior si mai putin la noi, ne-am tot descoperit lipsuri si am cautat in afara noastra pentru a compensa insuficienta in care am ajuns sa credem. Si am incercat sa luam de la ceilalti sau sa ne completam prin ei pentru a ne simti intregi. Doar ca eram intr-un schimb de iluzii care au dus la dezechilibre profunde. Ne-am adancit in imagini care nu mai aveau legatura cu cine eram noi. Am ajuns straini de noi.

Ce anume reflecta aceasta instrainare? Relatia noastra cu noi insine. Neglijam soapta sufletului si ne motivam surzenia prin temeri ce stiu sa vocifereze extrem de convingator. Ca-n orice relatie lipsa atentiei creaza disfunctionalitati. Am reusit astfel sa cream incapacitatea de a fi in relatia cu noi insine. Oamenii din noi au uitat de Suflet, am inceput sa credem ca inteligenta pe care ne-am dezvoltat-o ne ofera solutiile cele mai bune. Ei bine, Sufletul nu a uitat de Om. Sufletul ne iubeste, nu ne tradeaza, nu ne minte, nu ne ignora, nu ne paraseste. A fost mai rabdator si increzator cu noi ca nimeni altcineva.

Sufletul  vrea sa fim impreuna, dar noi ce facem? De cele mai multe ori sugrumam vocea care cu blandete ne indruma prin simtire. De ce? Poate ca ne temem pentru ca ''ilogica"sufletului este dincolo de logica mintii si nu vom mai corespunde  cerintelor si asteptarilor celorlalti,  am fi exclusi si marginalizati. Poate fi dureros pana la un anumit punct. Apoi, ni se va pare firesc sa fim declarati nebuni si chiar sa ne mandrim in sinea noastra cu asta.

 Dezechilibrul propriilor relatii cu noi insine este evident reflectat prin prisma realitatilor noastre. Lipsind conexiunea cu Sufletul, absenta echilibrului din propria relatie se oglindeste natural in relatiile cu cei din jurul nostru. Functionarea inca a capcanei ,,implinirea prin relatii exterioare” ne arata neintelegerea mecanismului pur al magnetismului ,,ce este in interior este si in exterior”, ,,ce este sus este si jos”. Si astfel pretindem de la ceilalti ce nu ne putem oferi noua insine si ce nu recunoastem in noi. Intindem corzi orizontale si ne ancoram de persoane de care credem ca avem nevoie, ne hranim prin ele, ne tinem strans de ele, cu disperare, crezand ca sunt salvatorii nostri, fara drept de apel. Ne lasam prinsi in conjuncturi repetitive, blocati in sisteme de credinte cu toane vremelnice pana ne trezim si privim prin inocenta simplitatii. Iar acest moment aduce iz de schimbare. Constientizarile deschid noi nivele de intelegere si ne permit desprinderea de limitarile avute. Si tot asa, pas cu pas, procesul se desfasoara  intr-un cuantum de trairi care ne invita sa experimentam cele mai nebanuite raspunsuri.

Aceasta dorinta plina de pasiune, de a intelege cine suntem, este deja ceva mult peste firea omeneasca.  Este un proces de renastere permisiv ce declanseaza o actualizare a lui dumnezeu odata cu acceptarea calitatii de om. Si in cautarea launtrica a acestui inteles incepem sa accesam energii transformatoare care ne indeamna spre regasirea intregului care suntem prin drept divin.

Si de la zbuciumul din trecut, ajungem, in timp pretios, la a trai pacea. Incepem sa vedem cu alti ochi lumea pentru ca altfel ne privim, acum, pe noi. Atingem frumusetea Sufletului nostru si aceasta mirabila descoperire ne calauzeste spre a-l asculta, spre a-i da atentie, spre a  impartasi cu el fiecare moment din acum. Si ne trezim intr-o dorinta de a-l  simti mereu cu noi, de a fi intr-o mangaiere continua cu el, de a-l imbratisa  asemeni unui  iubit sau iubita. Primim intelegerea ca partea din noi care credeam ca ne lipseste, este si a fost intotdeauna in noi. Si observam cum viata incepe sa ni se schimbe. Apare nevoia sa petrecem mai mult timp cu noi insine, sa ne bucuram simtindu-ne, sa ne cunoastem mai in profunzime, sa descoperim partea necunoscuta din noi. Devenim lumea noastra si nimic nu ne mai lipseste, nu mai avem dorinte si ne simtim dezorientati in aceasta noua postura de a nu cere nimic din exterior. Ne bucuram de prezenta noastra in propria viata, iar  acel dor adanc de cine suntem este acum integrat simplu si firesc. Si aceasta regasire ne cere intimitate, deschidere, simtire, incredere. Incepem sa ne surprindem cat de bine ne simtim in aceasta noua notiune de a fi egoisti.

Uneori, parem deranjati de solicitarile celor din jur, de nerespectarea spatiului nostru. Alteori, vrem sa fim printre oameni, sa impartasim cu ei trairile noastre. Sunt clipe cand nici noi nu mai stim ce vrem sau ce sa mai intelegem. Si e un firesc in toate in desfasurarea evolutiei noastre.

Remarcam acum nazuinta noastra de a comunica complet cu Sufletul nostru, de a ne exprima cum n-am mai facut-o pana acum, de a respira impreuna ce el. Da, simtim cum ne indragostim de noi.

Si ce frumos e cand  incepem sa ne  vedem corpul din interior, sa-l vedem ca pe  o casa superba,  care gazduieste pe Cel Ce Sunt  si-l serveste cu onoare, cum noi nu am inteles pana acum. Si cata recunoastere simtim pentru  aceasta  casa sacra pe care am creat-o prin vremuri. Aici ne simtim in  siguranta, in dragoste, in pace. Vedem cum corpul respecta fiinta in serviciul careia este, pentru a o sustine in manifestarea ei, aici pe Pamant.
Realizam lucruri noi despre corp, despre cum stie el singur sa se vindece, despre cum e in conexiune cu  viata sau cum se dedica el intregului sine.

Acest sistem evolutiv odata declansat implica si observarea functionalitatii mintii noastre, sesizarea structurilor limitative in care este prinsa, inventivitatea acesteia in a ne manipula in momentele noastre de inconstienta. Devenim supraveghetori ai acestui aspect si intelegem cum ne-am lasat condusi de sisteme de credinte care n-au legatura cu cine suntem, cum ne-am lasat pacaliti de aspectele noastre, cum ne-am indoit de noi.

Mai indraznim acum sa ne mai dam puterea? Si sub ce scuza?
Purtam in noi insine tot ce-i mai pretios, mai maret si implinitor – pe EU SUNT. E coplesitor de adevarat. Profunzimile noastre abunda de autenticitatea si frumusetea noastra. Acum putem respira implinatatea noastra.
Descoperim cat de importanti suntem pentru noi si nu mai dorim sa ne pierdem sau sa ne tradam.

Imbratisam cu iubire si recunostinta tot ce ne-am dat voie sa experimentam pana acum si ne onoram cu fiecare pas pe Cale.
Ne e drag de noi  acum si suntem doritori a ne iubi.
Doar amintindu-ne de noi permitem propriului UNU sa se desavarseasca. 

                                                                                      CLAUDIA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu