joi, 15 noiembrie 2012

Acum-ul in care Sunt


Acum-ul in care Sunt 

Sunt intr-un Acum in care imi exprim atributele ce-mi definesc atitudinea  pe care o manifest  in trairea  momentului prezent.
Ce este acest  Acum? 
Acum, poate fi definit  ca un punct in care timpul si spatiul se intersecteaza pentru a crea un loc potential evolutiei constiintei.
 La nivel subtil, la momentul  cel mai potrivit, cand fiinta este pregatita sa mai faca un pas in extinderea constiintei, isi creeaza,  in acord cu alte fiinte, cadrul stimulativ care sa o sustina in a experimenta ca traire aceasta dorinta a sufletului.
Acum,  este o experienta, un potential, o curgere prin fluxul vietii, un punct de constienta deplina, inseamna  respiratie constienta, inseamna impamantare, implica o alegere constienta, exprima starea de trezire, de atentie a simturilor, inseamna A FI.  Acum, este incantarea, curiozitatea de a descoperi intelepciunea momentului, este responsabilitatea pentru moment, este Gratia.
Sunt eu pe deplin constienta de ce se afla in acest prezent?
Simt eu pulsul Vietii in momentul in care pasesc in acest Acum?
Eu nu respir ieri sau maine, eu respir Acum.  Eu nu mananc ieri sau maine ci, Acum. Eu fac ceea ce fac in Acum. Eu ma misc, privesc, simt, in Acum. EU SUNT in Acum. Este singurul moment care exista si de aceea poarta insemnatate unica.  Fiind aici in Acum sunt una cu Viata.
Simt eu pace fata de realitatea din Acum? Simt eu binecuvantarile din Acum? Sunt constienta de potentialele din Acum? Ma simt eu pe mine prezenta in Acum? Ma simt eu vie in Acum? Ma vad pe mine Creatorul acestui moment ? Percep tot ceea ce  este in acest moment? Sunt in acceptare si iubire fata de ce acest prezent? Pot realiza ce-mi ofera obiectele, fiintele, Mama Pamant, Universul in Acum? Pot simti participarea celor din jur  la crearea momentului prezent? Pot vedea  frumusetea colaborarii energiilor? Pot vedea tabloul viu?
Cand sunt in Acum respir cu intreg Universul, percep starea de bucurie a Tot Ce Este. Simt hohotul de ras al Vietii. Simt cum fiecare celula din mine este vie, ca sfaraie de fericire, ca universul meu interior este efervescent.
In momentul prezent sunt Creator, traitor si privitor in propria-mi existenta si sunt  participant multidimensional. Toate acestea alcatuiesc lectia de baza a vietii mele iar esenta acestei simplitati poarta potentialul iluminarii.
Acum, e tot ce am, e tot ce exista, e tot ce se intampla, e tot ce exprim, e dincolo de iluzie.
Acum, e Calea mea, e dragostea mea pentru mine exprimata, e darul pe care mi-l fac, e tot ceea ce este, e prezenta EU SUNT.

Acum-ul nu este alb sau negru, doar Este. Prin el imi urmaresc dinamica launtrica a energiilor si impartasesc cu intreaga Creatie dansul interactiunii cu oceanul energetic. In Acum pot sa-mi traiesc divinitatea aici, in Acasa.
Acum,  dizolva trecutul, viitorul  si karma. In Acum nu exista timp.
Exista si o teama de Acum. Sunt eu in acceptare, Acum, sau vreau sa fortez ceva?
Respingerea, negarea, fuga, neacceptarea sunt cele care ma pot tine departe de mine. Acum, imi cere curaj, responsabilitate, prezenta absoluta.  A-mi exprima in Acum adevarul inseamna libertate si implicit refuzul de a mai purta cu mine bagaje energetice impovaratoare, inseamna insusirea  si asumarea lui Cine Sunt.
Patrund eu cu compasiune fata mine in acest Acum?
In Acum totu-i curat, nu exista o incarcatura emotionala venita din trecut sau viitor, nu exista ganduri si  cuvinte. In Acum doar observ  si nu fac comparatii. Si astfel,  Acum are frumusete, are forta si tot Universul  il sustine.
In acest Acum traiesc  adevarata realitate. Simt cum Totul doar Este.
Bucuria lui Acum inseamna pasiunea de a fi in viata. 

                                                                              CLAUDIA




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu