duminică, 16 decembrie 2012

Ce este realitatea?



CE ESTE REALITATEA?

Conştiinţa-şi-energia creează natura realităţii. Ei bine, ce anume este realitatea? Realitatea voastră este compusă din toţi oamenii, locurile, lucrurile, momentele şi întâmplările din viaţa voastră. Toată viaţa voastră este aşa cum aţi creat-o să fie. Nu puteţi să învinovăţiţi pe nimeni altcineva că a participat la asta. Noi nu suntem victime; noi suntem creatori. Asta este starea noastră naturală de a fi. Nu suntem victime. Acum, pe unii dintre voi, asta o să vă facă să vă simţiţi prost, pentru că aveţi toate încurcăturile astea sentimentale şi toate vinovăţiile astea. Nu aveţi nevoie de nimic, din toate astea. De ce le mai aveţi? Pentru că le ţineţi pe loc şi credeţi că cineva v-a făcut ceva. Cineva v-a făcut să faceţi asta, sau le-aţi făcut voi ceva, sau i-aţi obligat la ceva. Ei au cedat, iar acum vă pare rău. Toate acţiunile sunt autodeterminate. Vreau să reţineţi asta. Este cea mai minunată şi mai dătătoare de putere afirmaţie pe care o puteţi face. Şi totuşi, e nevoie de o entitate destul de avansată ca să poată să spună, „Eu am creat dezordinea asta. Nimeni altcineva.“ Şi asta e greu de spus, nu-i aşa, pentru că e cu mult mai bine să îi învinuim pe alţii, decât pe noi înşine.
Învinovăţirea este unul dintre motivele pentru care sunteţi prinşi pe roata reîncarnării. Vă întoarceţi aici, pentru că trebuie să înţelegeţi asta cum se cuvine. E uşor să arăţi cu degetul pe altcineva şi să spui, „E vina ta“. Asta e o fiinţă imatură, un mort în picioare. Şi ce este o fiinţă iluminată? E dureros, dar este cea care, în cele din urmă, spune, „Eu am creat această viaţă şi îmi asum responsabilitatea deplină pentru tot ce am făcut şi nu mai dau vina pe altcineva. Eu am făcut-o.“ Şi de ce este eliberator să spuneţi asta? Pentru că, în aceeaşi clipă, vă arată cât sunteţi de puternici, în realitate. Voi sunteţi Observatorii.
Cum vreţi să mânuiţi în viaţă puterea unui maestru? Calea pentru a mânui puterea unui maestru este să vă eliberaţi mintea de învinovăţire şi de victimizare – în esenţă, de trecutul în sine. Eliberarea este dătătoare de putere, pentru că, dacă este posibil ca voi să fi creat genul ăsta de suferinţă, dacă viaţa aceasta nu a fost nimic altceva, decât vinovăţie, nesiguranţă, frică şi ruşine, dacă v-aţi irosit o viaţă cu asta, înseamnă că în cercul ăsta v-aţi susţinut concen­trarea voi, ca Observatori. Şi ce se întâmplă când vă daţi seama de asta? Toate se dizolvă. Nu ştiţi că arta iertării nu este să cereţi cuiva să vă ierte, ci să îi daţi drumul. Nicio fiinţă spirituală adevărată nu va lâncezi vreodată într- o minte a vinovăţiei şi a ruşinii, ci se va ocupa de toate astea de îndată, deoarece cunoaşterea aprinde beculeţul.
Aşa că, ce se întâmplă atunci când spuneţi, „Eu am creat asta“? Gândiţi-vă la asta. Care a fost prima trecere, prima promovare a Spiritului vostru, atunci când a intrat aici? Ce anume eraţi înclinaţi să faceţi? Poate că lucrurile pe care le-aţi făcut, trebuia să le faceţi. Poate că asta a fost prima trecere. Asta e treaba neterminată – şi cei mai mulţi dintre voi nici măcar n-aţi trecut de această primă trecere, să vă ocupaţi de treaba aceea şi să mergeţi mai departe.
Ce se întâmplă atunci când spuneţi dintr-o dată, „Eu mi-am creat viaţa“? Ah, înlăuntrul vostru se răscoleşte şi se zvârcoleşte ceva, care are un şurub pe care vi-l strânge în suflet, dar pe care nu-l prea puteţi scoate, pentru că sunteţi mândri de suferinţa voastră. Oamenii aroganţi sunt cei care suferă cu mândrie, iar mândria nu vă va lăsa să cedaţi, pentru că ea este o ocazie să vă plângeţi. O să spuneţi, „Ei bine, ăsta sunt“. Şi eu o să vă spun, „Cu siguranţă că aşa este – şi n-ai decât. E creaţia ta“. Însă dacă aţi depăşi chestia asta şi aţi arunca-o cât colo – oare ce vi s-ar putea întâmpla? Foarte multe lucruri, pentru că nu v-aţi gândit niciodată în felul ăsta. 
               
                                                                RAMTHA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu